4.8 / 5
24 reviews
Dunweg Uitvaartzorg
- Op Google Maps

Digitale kluis

U hoopt het niet mee te maken: verlies of diefstal van belangrijke bankpassen, uw paspoort of mobiele telefoons. Of het niet kunnen vinden van belangrijke documenten, zoals een testament. Dan is Persoonlijke service Dunweg een geruststellende gedachte.

Met één telefoontje krijgt u direct hulp, of u nu gewoon in Nederland bent of op reis in het buitenland. Niet alleen blokkeren wij uw passen en mobiele telefoon bij vermissing, ook brengen wij middels een unieke code verloren eigendommen bij u terug.

Ga naar Dunweg Digitale kluis

Blokkeerservice

×

Verloren geregistreerde passen en mobiele telefoons blokkeren wij direct na uw belletje. U kunt ons alle dagen van het jaar en 24 uur per dag bereiken.

Sleutelretourservice

×

Door de unieke code op sleutelhangers of labels brengen wij verloren voorwerpen bij u terug zonder dat uw adres door de eerlijke vinder te achterhalen is. Ook als u uw eigendommen in het buitenland verloren bent.

Opsporing van bagage

×

Ook uw bagage geven wij een unieke code mee. Mocht u onverhoopt uw koffer kwijtraken, dan laten wij deze op uw verzoek bij u thuis of op uw vakantieadres bezorgen. Ook hierbij geldt dat uw huis- of verblijfsadres niet zichtbaar is voor anderen.

Gemachtigde

×

Deze persoon is door u gemachtigd voor toegang tot uw dossier Persoonlijke service Dunweg, dit bij calamiteiten. Om toegang te verkrijgen tot de gegevens dient de gemachtigde telefonisch contact op te nemen met de Alarmcentrale (+31 88 015 78 78), vervolgens wordt een verificatie uitgevoerd.

Herinneringservice

×

Twee maanden voordat uw geregistreerde identiteitsdocumenten verlopen, sturen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte. Hierdoor kunt u tijdig een nieuw document aanvragen bij uw gemeente.

Uitvaart

×

Alle informatie voor een uitvaart van u en uw gezinsleden bewaart u handig op één centrale veilige plek. Denk aan een testament of wilsbeschikking. Ook is een handige adreslijst van partners Dunweg bijgevoegd.

Handig en goed geregeld

Dunweg is ook uw partner voor het leven en daarom hebben we Persoonlijke service Dunweg toegevoegd aan ons dienstenpakket. Het is een online service waar u gegevens van uw belangrijke documenten voor het leven kunt opbergen, denk aan bankpasjes, paspoorten, contracten of een testament. Het is een ‘digitale schoenendoos’ waar u al uw relevante persoonlijke informatie veilig en zorgvuldig kunt uploaden en die altijd bereikbaar is.

De service bestaat uit verschillende onderdelen. Onze dienst biedt u onder meer hulp bij verlies en diefstal. Wij zetten hieronder de belangrijkste kenmerken van de dienst voor u op een rij:

  • Met de Persoonlijke service Dunweg blokkeert u met één telefoontje al uw geregistreerde financiële kaarten en SIM-kaarten van mobiele telefoons.
  • Bent u al uw financiële kaarten en geld op uw reis kwijtgeraakt? Persoonlijke service Dunweg kan dan een voorschot aan u verstrekken zodat u uw reis voort kunt zetten.
  • Ook kunt u gebruik maken van de sleutelretourservice en bagage-opspoorservice.
  • Registreert u uw identiteitsbewijs met vervaldatum? Met de herinneringsservice stuurt Persoonlijke service Dunweg u tijdig een herinnering zodat u uw identiteitsbewijs op tijd kunt vernieuwen.

Uw gezinsleden kunnen ook gebruik maken van de voordelen van Persoonlijke service Dunweg.

Dunweg voor het leven in de media

Wenst u meer informatie?

Veelgestelde vragen

  • Wilt u klant worden?
    Via de aanmeldknop op onze website kunt u zich direct registreren, kunt u online uw dossier vullen en geniet u direct van de voordelen van Persoonlijke service Dunweg. Ga hiervoor naar www.persoonlijkeservice.dunweg.nl.
  • Wie is Persoonlijke service Dunweg?
    Persoonlijke service Dunweg wordt uitgevoerd door DataBase Fulfilment B.V. en VHD B.V. Alarmcentrale. Uw (online) dossier (de registratie van uw gegevens, de opslag, het beheer) en de helpdesk worden verzorgd door DataBase Fulfilment B.V..
  • Hoe kan ik mijn Persoonlijke service Dunweg opzeggen?
    U kunt uw Persoonlijke service Dunweg opzeggen door een e-mail of brief te sturen naar onze helpdesk, service@dunweg.nl of Persoonlijke service Dunweg, Postbus 189, 2130 AD Hoofddorp. Vermeld bij uw opzegging uw lidmaatschapsnummer en NAW-gegevens (deze gegevens hebben wij nodig om uw Persoonlijke service Dunweg op te kunnen zeggen).
  • Wat betaal ik voor Persoonlijke service Dunweg?
    U betaalt per jaar € 59,95 voor Persoonlijke service Dunweg.
  • Zijn mijn gegevens veilig opgeborgen?
    Wij nemen alle passende technische en organisatorische maatregelen om de persoonsgegevens welke worden verwerkt ten dienste van de Verantwoordelijke te beveiligen en beveiligd te houden tegen verlies of tegen enige vorm van onzorgvuldig, ondeskundig of ongeoorloofd gebruik. Deze maatregelen garanderen een passend beveiligingsniveau gelet op de aard van de persoonsgegevens en voldoen aan de geldende wet- en regelgeving. Hieronder valt ook bijvoorbeeld: de WBP en de richtlijnen van het college bescherming persoonsgegevens, de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming en de Europese Verordening Dataprotectie. Heeft u hierover vragen, neem dan contact met ons op.
  • Op welke wijze kan ik mijn naam, adres, woonplaats of telefoonnummer wijzigen in de digitale kluis?
    U kunt deze gegevens niet zelf wijzigen. Hiervoor dient u met ons contact op te nemen via de Helpdesk (service@dunweg.nl of via 088 - 015 78 78).
  • Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam en /of wachtwoord niet meer weet?
    Het wachtwoord kunt u zelf online wijzigen. De gebruikersnaam kan via de Helpdesk worden aangevraagd (service@dunweg.nl of via 088 - 015 78 78).
  • Ik krijg meerdere e-mails bij het aanmelden, klopt dat?
    Het klopt dat u meerdere (4) e-mails ontvangt voordat u toegang heeft tot uw digitale kuis. Deze stappen zijn nodig om de gewenste veiligheid te bieden. - Bevestiging e-mailadres - Bevestiging aanmelding - Dossier is beschikbaar - Wachtwoord ingesteld
  • Hoe kan de gemachtige toegang krijgen tot het dossier?
    Deze persoon is door u gemachtigd voor toegang tot uw dossier Persoonlijke service Dunweg, dit bij calamiteiten. Om toegang te verkrijgen tot de gegevens dient de gemachtigde telefonisch contact op te nemen met de Alarmcentrale (+31 88 015 78 78), vervolgens wordt een verificatie uitgevoerd. Na accoord wordt het e-mailadres en telefoonnummer aangepast naar die van de gemachtigde. Deze persoon krijgt vervolgens een e-mail om het e-mailadres te bevestigen. Vervolgens wordt het proces doorlopen om een eigen wachtwoord in te stellen, zodat gemachtigde toegang heeft tot het dossier van voormalig dossierhouder.
  • Wanneer worden mijn gegevens verwijderd?
    Twee maanden na het beëindigen van het lidmaatschap worden de gegevens verwijderd.
Ik heb een andere vraag

Zorgvuldig gecertificeerd

Gegevens zijn bij ons veilig. We behandelen uw data zorgvuldig en discreet, hiervoor werken wij samen met betrouwbare en bewezen partners. Deze certificaten zijn daarvan het bewijs. Onze partners voldoen aan de geldende wet- en regelgeving vastgelegd in de AVG, dus geen zorgen.

Alle voordelen op een rijtje

  • Waar u ook bent ter wereld, u kunt overal op ons rekenen
  • Wij zijn 24 uur per dag, iedere dag van het jaar bereikbaar voor hulp bij diefstal of verlies van eigendommen
  • Met één telefoontje zijn uw eigendommen beschermd tegen misbruik
  • Één abonnement geldt voor het hele gezin, dus alle inwonende gezinsleden zijn verzekerd van het totale servicepakket
  • U bewaart belangrijke gegevens in één veilige digitale omgeving

Onze overige vestigingen