4.9 / 5
31 reviews
Dunweg Uitvaartzorg
- Op Google Maps
in de afgelopen week
Ruim een week geleden is mijn vader komen te overlijden en hebben we de uitvaart door Dunweg laten regelen, deels door Natascha en deels door Monique. Ik wist eigenlijk niet in hoeverre het goed regelen van een uitvaart bijdraagt aan het verwerkingsproces en hierbij hebben ze ons ontzettend goed begeleid. Natascha is wat minder formeel wat heel erg prettig was, omdat je hierdoor juist echt contact krijgt van mens tot mens en niet van betaalde klant tot uitvaart medewerker. Wij voelden ons gezien (als mens), ze dacht mee, gaf met haar menselijke benadering lichtheid en warmte aan de confronterende gesprekken over de uitvaart en was erg betrokken. Hierdoor werden we na deze gesprekken niet achtergelaten met een ontzettend zwaar gevoel. Monique heeft het uiteindelijk overgenomen en ook zij heeft het erg prettig gedaan. Zij dacht goed met ons mee, en haar kalmte en rust waren erg prettig. De uitvaart zelf was prachtig geregeld. De afscheidsceremonie liep wat uit maar desondanks gaf Monique ons geen opgejaagd gevoel. Ik heb ook van te voren aangegeven niet bij de borrel na de afscheidsceremonie te willen zijn en hiervoor was door Monique een familiekamer geregeld waarin ik die tijd kon overbruggen. Monique is meerdere keren langs geweest om te vragen of alles goed ging en om wat drinken/eten te brengen. Hoewel afscheid nemen en een uitvaart regelen nooit fijn is en altijd pijn doet, had dit niet beter, prettiger en mooier geregeld kunnen worden. Zij hebben dit proces zo aangenaam mogelijk voor ons gemaakt en na de uitvaart verlieten wij alle drie het crematorium met een 'het is goed zo' - gevoel.

Klanttevredenheids-onderzoek

Wanneer een dierbare is overleden en ú verantwoordelijk bent voor het verzorgen van zijn of haar laatste reis, dan wilt u natuurlijk dat alles omtrent de uitvaart tot in de puntjes geregeld is. Kiest u voor Dunweg, dan kiest u voor kwaliteit en mag u vertrouwen op een waardig afscheid van de overledene.

Goedgekeurd
Als sinds 1911 verzorgt Dunweg Uitvaartzorg met respect voor overledenen en nabestaanden begrafenissen en crematies. Dat willen wij zo houden voor alle toekomstige families die wij mogen begeleiden. U kunt ons hierbij helpen!

Enquête klanttevredenheidsonderzoek
Uiteraard staat na een overlijden alles in het teken van het creëren van een waardig, persoonlijk laatste afscheid. Uw hoofd loopt over van emoties en van alle zaken die in korte tijd geregeld dienen te worden. Ons professionele en betrokken team is u dan graag van dienst om u zorg uit handen te nemen en de wensen van u en/of de overledene te realiseren.

De dag van de uitvaart gaat vaak als een roes voorbij. Daarom, dertig dagen na de uitvaart, wanneer u alles enigszins heeft kunnen laten landen, sturen wij u een korte enquête. Wij vragen u hierin om enkele vragen met een cijfer tussen de 1 - 10 te beoordelen. Ook is er ruimte voor opmerkingen en suggesties.

Toch niet zo tevreden?
Bent u om wat voor reden dan ook, toch niet zo tevreden over de geleverde diensten van Dunweg (hiertoe behoren tevens Könst & Dunweg en Van der Putten & Dunweg), schroom dan niet dit duidelijk in de enquête aan te geven.

Klachtenafhandeling
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en sowieso direct contact met u zoeken om verder ongenoegen te voorkomen.

Onze overige vestigingen